Σε όλες τις επιχειρήσεις της παγκόσμιας αγοράς, το Τμήμα Πωλήσεων αποτελεί τον βασικό πυλώνα που γεφυρώνει την καινοτομία με την ικανοποίηση των καταναλωτών. Η εμπειρία που διακατέχει την ομάδα της Airblock, σε συνδυασμό με τη συνεχή εκπαίδευση σε νέα προϊόντα και τεχνολογίες, μας δίνει τη δυνατότητα να βρισκόμαστε στην καρδιά κάθε βιομηχανίας, παρέχοντας εξατομικευμένες λύσεις. Το Τμήμα Πωλήσεων, διατηρώντας μία πελατοκεντρική προσέγγιση, αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των καταστημάτων της Airblock και της βιομηχανίας, καθώς έχει ως επιδίωξη την ανάπτυξη και την άρτια εξυπηρέτηση των συνεργατών.

Το Τμήμα Πωλήσεων της Airblock χωρίζεται σε τρεις επιμέρους ομάδες:

  • Εξωτερικές πωλήσεις
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Δια ζώσης εξυπηρέτηση πελατών

Κάθε ομάδα αποτελείται από άρτια καταρτισμένους μηχανικούς πωλήσεων, οι οποίοι χάρη στην πολυετή τους εμπειρία, είναι σε θέση να παρέχουν τις ιδανικές λύσεις στις ανάγκες του εκάστοτε συνεργάτη, είτε πρόκειται για ιδιώτη, είτε για βιομηχανία. Παράλληλα, τα μέλη κάθε ομάδας κατέχουν και μία συγκεκριμένη εξειδίκευση, ώστε να καλύπτονται οι πτυχές όλων των αναγκών, με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και άριστη ποιότητα.

 

 

 

Το τμήμα εξωτερικών πωλήσεων

Μία ξεχωριστή πτυχή της στρατηγικής πωλήσεων της Airblock αποτελεί το τμήμα μηχανικών εξωτερικών πωλήσεων, που επισκέπτονται βιομηχανίες και επιχειρήσεις σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα, προωθώντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Οι εξωτερικοί μηχανικοί πωλήσεων B2B αναλαμβάνουν τους ακόλουθους τομείς:

  1. Ανάπτυξη μεγάλων εγκαταστάσεων
  2. Ανάπτυξη κατασκευαστών μηχανημάτων (OEM)
  3. Ανάπτυξη βιομηχανιών 
  4. Ανάπτυξη εμπορικών συνεργατών

 

Η ομάδα εξωτερικών πωλήσεων δε χωρίζεται γεωγραφικά, αλλά σύμφωνα με τις ανάγκες των συνεργατών της Airblock. Ο ευρύς διαχωρισμός των μηχανικών πραγματοποιείται συγκεκριμένα ως εξής:

  1. Μηχανικός ο οποίος είναι αρμόδιος για τις μεγάλες εγκαταστάσεις, όπως είναι οι εγκαταστάσεις κοχλιοφόρων αεροσυμπιεστών, οι γεννήτριες αζώτου & οξυγόνου και τα μηχανήματα ανύψωσης με Vacuum.
  2. Μηχανικός ο οποίος είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση και ανάπτυξη του δικτύου κατασκευαστών μηχανημάτων (OEM – Original Equipment Manufacturer), καθώς και των βιομηχανιών σε ευρύτερη έννοια, που χρήζουν άμεσων λύσεων σε σχέδια και μελέτες.
  3. Μηχανικός ο οποίος έχει ως κύρια αρμοδιότητα την ανάπτυξη του πελατολογίου και των εμπορικών αντιπροσώπων, καθώς και τη διαρκή εξυπηρέτησή τους σε ό,τι αφορά τα προϊόντα της Airblock.

Οι κύριες αρμοδιότητες του τμήματος αναγνωρίζονται σε:

  • Συχνές επισκέψεις σε διάφορες επιχειρήσεις
  • Παρουσίαση των προϊόντων και των υπηρεσιών της Airblock
  • Αναγνώριση εξατομικευμένων αναγκών
  • Συμβουλευτική υποστήριξη των συνεργατών (δυνητικών και υπαρχόντων)
  • Ισχυροποίηση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες
  • Έρευνα ανταγωνισμού στον κλάδο του πεπιεσμένου αέρα

Οι μηχανικοί της Airblock, έχοντας ως γνώμονα την εξατομικευμένη προσέγγιση κάθε πελάτη, αναγνωρίζουν άμεσα ανάγκες που πιθανόν δεν έχουν εκδηλωθεί ακόμη και παρουσιάζουν  καινοτόμες λύσεις. Με αυτό τον τρόπο, οι expAIRts της Airblock επιτυγχάνουν να εκπαιδεύουν τον βιομηχανικό κλάδο, σχετικά με τα οφέλη των προϊόντων πεπιεσμένου αέρα, ενώ παράλληλα βοηθούν στην ανάπτυξη και εξέλιξη της βιομηχανίας.

 

 

 

Το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Στην πελατοκεντρική φιλοσοφία στηρίζεται επίσης και η σύσταση του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης της Airblock. Πρόκειται για το μοναδικό τμήμα εξυπηρέτησης συνεργατών, που σπάνια έρχεται σε επαφή με τους ίδιους, παρά μόνο τηλεφωνικώς. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως αποτελεί επίσης το μοναδικό τμήμα που εξυπηρετεί από πελάτες που αναζητούν λύσεις για μία προσωπική ανάγκη μέχρι υπευθύνους εργοστασιακών μονάδων.

Σκοπός του τμήματος, πέραν της ενημέρωσης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Airblock, είναι η άμεση και ορθή αναγνώριση του θέματος κάθε πελάτη και έπειτα η παροχή της εξατομικευμένης λύσης. Για να γίνει η εξακρίβωση, χρησιμοποιούνται διάφορα κανάλια επικοινωνίας (τηλέφωνο, email, viber, social media), στα οποία ανταλλάσσονται πληροφορίες σε όλες τις μορφές, μέχρι να πραγματοποιηθεί η σωστή βολιδοσκόπηση της κατάστασης. Τέλος, ακολουθεί η έρευνα και η συμβουλευτική λύση.

Οι μηχανικοί του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης διαχειρίζονται επίσης και το site της εταιρείας, το οποίο λειτουργεί και ως ηλεκτρονικό κατάστημα (ένα εργαλείο που συμβάλλει στη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ του πωλητή και του συνεργάτη). Με αυτόν τον τρόπο, ο συνεργάτης έχει την επιλογή να κάνει την παραγγελία του είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε γενικότερο πλαίσιο, το ίδιο το τμήμα έχει άμεση συνεργασία με όλα τα υπόλοιπα τμήματα της Airblock, με στόχο την καλύτερη και αμεσότερη επίλυση των αναγκών των συνεργατών.

 

 

 

Το τμήμα εξυπηρέτησης συνεργατών δια ζώσης

Το τελευταίο κομμάτι του Τμήματος Πωλήσεων αποτελείται από τους μηχανικούς που εξυπηρετούν δια ζώσης στα φυσικά καταστήματα της Airblock. Η συγκεκριμένη ομάδα επικοινωνεί καθημερινά με ανθρώπους που επισκέπτονται τα καταστήματα της Σίνδου και της Μοναστηρίου, οι οποίοι διακρίνονται από ιδιώτες μέχρι και επιχειρηματίες. Ως επί το πλείστον, το κοινό που εξυπηρετείται αφορά άτομα που αναζητούν μία άμεση λύση για την ανάγκη τους. Η συγκεκριμένη ομάδα είναι σημαντικό να αναγνωρίζει άμεσα το κάθε πρόβλημα, καθώς επίσης να είναι σε θέση να παρέχει τις ιδανικότερες λύσεις.

Οι ίδιοι οι μηχανικοί πωλήσεων αναλαμβάνουν επιπλέον την οργάνωση των δελτίων παραγγελιών, καθώς επίσης  και την κατανομή τους σε τμήματα. Ακόμα, βοηθούν στην προετοιμασία, διανομή και παράδοση των ηλεκτρονικών και τηλεφωνικών παραγγελιών. Μέσω της άμεσης συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα της Airblock, καταφέρνουν να ενισχύουν την αποτελεσματικότητα, αλλά και τις ομαλές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, καλλιεργώντας έτσι μία απρόσκοπτη επιχειρηματική σχέση εμπιστοσύνης.

Με την ενσωμάτωση των τεχνικών γνώσεων, αλλά και της δέσμευσης με τους πελάτες, το Τμήμα Πωλήσεων της Airblock δεν προωθεί μόνο προϊόντα, αλλά προσφέρει επίσης αποτελεσματικές λύσεις, που μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα σε διάφορους τομείς. Η ολιστική προσέγγισή του, η οποία περιλαμβάνει τεχνική υποστήριξη, βελτιστοποιημένες διαδικασίες και συμβουλευτική, αποδεικνύει τον κεντρικό ρόλο που έχει το Τμήμα Πωλήσεων στη δημιουργία και σύσφιξη των σχέσεων με τους συνεργάτες της Airblock. Ακολουθώντας αυτό το επιτυχημένο μοντέλο, οι expAIRts του Τμήματος Πωλήσεων βοηθούν ενεργά στην επιτυχία και ανάπτυξη της εταιρείας.