Τοπική αποθήκευση φαίνεται να είναι απενεργοποιημένη στο πρόγραμμα περιήγησης.
Για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας, βεβαιωθείτε πως θα ενεργοποιήσετε την τοπική αποθήκευση στο πρόγραμμα περιήγησης σας.

Ρυθμίσεις Cookie

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με 4 τρόπους:

  1. Μέσω του site μας όλο το 24ωρο
  2. Τηλεφωνικά ή με e-mail
  3. Παραλαβή από τα καταστήματά μας

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

2. Πως μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας ως εξής:

1. Αντικαταβολή Παραλαμβάνετε την παραγγελία στο χώρο σας από την ELTA Courier και πληρώνετε εκείνη τη στιγμή.

2. Πιστωτική κάρτα Μέσω της απολύτως ασφαλούς και κρυπτογραφημένης σελίδας της τράπεζας Πειραιώς.

3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς όψεως, με την επωνυμία AIRBLOCK Ε.Π.Ε.:

  • Εθνική Τράπεζα: 236 / 44 03 28 – 25 ΙΒΑΝ: GR8401102360000023644032825
  • Τράπεζα Eurobank: 0026.0350.41.0200 50 8013 ΙΒΑΝ: GR1902603500000410200508013
  • Τράπεζα Πειραιώς: 5261 – 035772 – 622 ΙΒΑΝ: GR0801722610005261035772622
  • Τράπεζα Alpha: 7180 0233 0001 630 ΙΒΑΝ: GR6201407180718002330001630
  • Τράπεζα Procredit: 1400 011001 ΙΒΑΝ: GR8111600000000001400011001

Προκειμένου να ταυτοποιηθεί η πληρωμή σας, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς.

4. Πληρωμή στο κατάστημα Η πληρωμή γίνεται μετρητοίς επιτόπου κατά τη στιγμή της παραλαβής από το κατάστημα.

5. PayPal Αποτελεί την περισσότερο αναπτυσσόμενη μέθοδο πληρωμής καθώς συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της πιστωτικής κάρτας και εξασφαλίζει την ασφάλεια της συναλλαγής.

3. Πως μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.

Οι παραγγελίες που αποστέλλονται μέχρι τις 12:00, συνήθως εκτελούνται την ίδια ημέρα, σύμφωνα με τον τρόπο που έχετε επιλέξει, εφόσον όλα τα απαραίτητα στοιχεία της φόρμας παραγγελίας είναι σωστά.

Σε κάθε περίπτωση, επιβεβαιώνουμε και τηλεφωνικώς την παραγγελία σας προκειμένου να αποφευχθούν λάθη ή παραλείψεις αλλά και για να έχετε ενημέρωση για τον τρόπο και το κόστος αποστολής με ακρίβεια.

  1. Εταιρεία ταχυμεταφορών ELTA COURIER (0 – 50kg)
  2. Μεταφορική εταιρεία (0kg και άνω)
  3. Παραλαβή από το κατάστημα της Μοναστηρίου ή της Σίνδου

Περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους αποστολής μπορείτε να δείτε εδώ.

4. Μπορώ να γνωρίζω που βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελία σας, που έχει πραγματοποιηθεί μέσω ELTA Courier, με τον παρακάτω τρόπο:

Στην εισαγωγική σελίδα του site μας, υπάρχει ο σύνδεσμος Αναζήτηση αποστολών με ELTA Courier. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο αυτό, στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί, μπορείτε να εισάγετε τον αριθμό της αποστολής σας, ο οποίος σας έχει αποσταλεί με e-mail με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία αποστολής.

Για τους υπόλοιπους τρόπους αποστολής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 722 555.

5. Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
  1. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2310 722 555 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας
  2. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2310 722 555 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
6. Πως μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη ή είναι ελαττωματικό, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος στην εταιρεία μας, η οποία με τη σειρά της θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα ή αν επιθυμεί να αγοράσει κάτι άλλο.

  • Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού αγοράς.
  • Η συσκευασία θα πρέπει μην έχει καταστραφεί και το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
  • Το κόστος των μεταφορικών επιστροφής (εφόσον δεν επιστραφεί στο κατάστημα) επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να συμπληρώσετε ένα έγγραφο που θα εξηγείτε τους λόγους επιστροφής του προϊόντος, ενώ εάν έχει εκδοθεί τιμολόγιο πώλησης (και όχι απόδειξη λιανικής), το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με δελτίο αποστολής.

Περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

7. Υπάρχει η δυνατότητα να δω από κοντά τα προϊόντα πριν τα αγοράσω;

Σε περίπτωση που θέλετε να δείτε τα προϊόντα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα από κοντά, μπορείτε να επισκεφθείτε τα καταστήματα μας στις διευθύνσεις:

  • Μοναστηρίου 26, Θεσσαλονίκη (δίπλα από τον σταθμό του ΟΣΕ). Τηλέφωνο: 2310 522 411
  • Ε.Ο Σίνδου-Θεσ/κης, Ο.Τ56 ΒΙ.ΠΕ.Θ Σίνδου, Σίνδος (έναντι στρατοπέδου). Τηλέφωνο: 2310 722 555

Για τη διευκόλυνσή σας, μπορείτε να καλέσετε για να επιβεβαιώσετε εάν το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρεστε είναι διαθέσιμο στο κατάστημα.

8. Τα προϊόντα καλύπτονται με εγγύηση;

Στα προϊόντα μας παρέχεται πλήρης εγγύηση καλής λειτουργίας 1 έτους, σύμφωνα με τους όρους του κάθε κατασκευαστή.

Εξαιρούνται οι κοχλιοφόροι αεροσυμπιεστές AIRBLOCK & RENNER που καλύπτονται με 3 χρόνια εγγύηση.

Προσοχή: Κεφαλές αεροσυμπιεστών και ηλεκτροκινητήρες αεροσυμπιεστών δεν καλύπτονται με εγγύηση.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση απόδειξης ή τιμολογίου αγοράς.

9. Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές μου και τα προσωπικά μου στοιχεία, τα οποία σας εμπιστεύομαι;

Σε κάθε ηλεκτρονική επικοινωνία, η εμπιστοσύνη μεταξύ των συναλλασσόμενων μερών είναι πολύ σημαντική, για αυτό και το www.airblock.gr δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών.

Σήμερα, η τεχνολογία παρέχει προηγμένες λύσεις στο θέμα αυτό. Είμαστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που μεριμνά για την ασφάλεια των πελατών του και για αυτό χρησιμοποιεί όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και επιπλέον παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πιστοποίηση της ταυτότητάς του.

10. Υπάρχει τμήμα service;

Το www.airblock.gr διαθέτει τμήμα service που λειτουργεί στο κατάστημά μας στην Ε.Ο Σίνδου-Θεσ/κης, Ο.Τ56 ΒΙ.ΠΕ.Θ Σίνδου, Σίνδος (έναντι στρατοπέδου).

  • Τηλέφωνο: 2310 722 555
  • Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 έως 16:00